چگونه از برنامه تلفن همراه خود در سال 2021 کسب درآمد کنیم؟

 

7 باید چیزی در آن باشد. اگر پتانسیل سودهای کلان وجود نداشته باشد ، افراد زیادی نمی توانند برنامه تولید کنند.

 

فقط با نگاهی به طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل ، فروشگاه App Apple در حال حاضر بیش از 250،000 بار برای بارگیری دارد. وقتی انواع برنامه ها را وارد می کنید ، کل فروشگاه تقریباً 2 میلیون گزینه برای انتخاب دارد. پلتفرم گوگل با نزدیک به 3 میلیون نسخه بیشتر از این را در خود جای داده است.

 

وقتی می بینید که اپل و گوگل چه مبلغی را به توسعه دهندگان برنامه پرداخت می کنند ، شگفت انگیزتر به نظر می رسند. به عنوان مثال ، فروشگاه اپل اپل تنها 12 سال است که وجود دارد ، اما در آن زمان بیش از 150 میلیارد دلار به توسعه دهندگان پرداخت کرده است. گوگل گزارش داده که بیش از 80 میلیارد دلار پول پرداخت کرده است (حتی اگر اندروید در سراسر جهان شیوع بیشتری داشته باشد - بعداً به این موضوع خواهیم پرداخت).

 

واضح است که یک برنامه تلفن همراه می تواند منبع درآمدزایی برای یک توسعه دهنده باشد. اما ممکن است از خود بپرسید که دقیقاً چه کاری لازم است تا جریان پول شروع شود؟

 

روش های زیادی برای کسب درآمد از یک برنامه وجود دارد ، اما نحوه انجام این کار به مخاطبان و تجربه کاربری که می خواهید ایجاد کنید بستگی دارد. به هر حال ، شما نمی خواهید کاربران را با وقفه های مداوم فراری دهید. دانستن نحوه برقراری تعادل مناسب باعث می شود تا همه افراد بازگردند در حالی که برنامه شما درآمد قابل توجهی دارد. به مطالعه ادامه دهید تا گزینه های خود را برای چگونگی تحقق آن بیاموزید.

 

بهترین راه های کسب درآمد از یک برنامه چیست؟

وقتی از برنامه ای درآمد کسب می کنید ، راهی برای درآمدزایی برای آن ایجاد می کنید. ساده ترین راه برای این کار این است که کاربران بخواهند آن را بخرند ، اما این ممکن است بهترین استراتژی برای مخاطبانی که شما هدف قرار داده اید نباشد. برخی از متداول ترین روش های کسب درآمد از یک برنامه در زیر ذکر شده است.

 

پرداخت برای بارگیری:

وقتی کاربران برای بارگیری یک برنامه هزینه پرداخت می کنند ، معمولاً انتظار دارند که هزینه دیگری را پرداخت نکنند. اغلب به عنوان خرید یک بار مشاهده می شود ، بنابراین در بیشتر موارد ، در صورت انتخاب این استراتژی ، نباید انواع دیگر درآمدزایی را در برنامه وارد کنید. همچنین برای برنامه هایی که توسط رقبا به راحتی قابل کپی نیستند ، بهترین عملکرد را دارد.

 

رایگان:

اپل و گوگل گزارش داده اند که بیش از 90٪ برنامه های فروشگاه های آنها رایگان است ، اما این بدان معنی نیست که آنها درآمدزایی ندارند. بیشتر آنها برای ترغیب کاربران به باز کردن کیف پول خود از ترکیبی از گزینه های ذکر شده در زیر استفاده می کنند.

 

خریدهای درون برنامه ای:

بسیاری از برنامه های رایگان با استفاده از این استراتژی به کاربران امکان می دهند موارد اضافی را که باعث لذت بیشتر یک برنامه می شوند یا ویژگی های اضافی را باز می کنند ، خریداری کنند. بیشتر کاربران انتظار دارند گزینه ای را برای خریدهای درون برنامه ای در برنامه های رایگان مشاهده کنند.

 

اشتراک ها:

اگر یک جریان درآمد قابل پیش بینی و تکراری از کاربران خود می خواهید ، بهترین استراتژی برای استفاده از اشتراک ها است. این قالب برای برنامه هایی که به طور منظم محتوای جدید به آنها اضافه می شود ، مانند موسیقی و سرویس های پخش ویدئو ، بهترین عملکرد را دارد.

 

حمایت مالی:

این مورد به اندازه سایر گزینه های موجود در این لیست مورد توجه قرار نمی گیرد ، اما راهی عالی برای درآمدزایی از مخاطبانی است که ممکن است به روش های دیگر نخواهید از آنها کسب درآمد کنید. حمایت های مالی معمولاً هنگام باز شدن برنامه شما حداقل به نشان آگهی حامی مالی نیاز دارند ، اما ممکن است فرصت هایی برای گنجاندن پیام های حامی مالی در محتوای برنامه وجود داشته باشد.

 

تبلیغات:

با استفاده از تکنیک های مختلف می توان تبلیغات را در داخل برنامه اضافه کرد. قالب های معمول شامل تبلیغات میان صفحه ای تمام صفحه ، تبلیغات بازی قابل پخش و تبلیغات بنری است. گزینه های چگونگی درآمدزایی تبلیغات شما نیز مهم است که بدانید. جزئیات بیشتر در بخش بعدی گنجانده شده است.

 






چگونه می توان برنامه های تلفن همراه خود را قیمت گذاری کرد؟

 

معیارهای تبلیغات برنامه که باید بدانید

تبلیغات درون برنامه ها امکان پیچیدگی بیشتر از اینکه تعداد افراد در معرض آنها قرار گیرد را می دهد. این لیست توضیح می دهد که چگونه متغیرها بر درآمد تبلیغاتی شما تأثیر می گذارند.

 

CPM:

"هزینه در هر هزار" به ازای هر 1000 بازدید از یک تبلیغ ، مبلغی ناچیز را از تبلیغ دهندگان دریافت می کند. این کار اغلب برای تبلیغات تجاری و تبلیغات تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. فرقی نمی کند که کاربران شما در رابطه با تبلیغات اقدامی انجام دهند. تا زمانی که تبلیغات ارائه شود ، حقوق دریافت می کنید.

 

CPC:

در توافق نامه های تبلیغاتی "هزینه به ازای هر کلیک" فقط وقتی کاربر کلیک می کند یا روی آگهی ضربه می زند ، حقوق شما را دریافت می کنید. از آنجا که این کار به کار بیشتری از کاربران نیاز دارد ، توسعه دهندگان این برنامه درآمد بالاتری نسبت به کمپین های CPM دارند.

 

CPA:

"هزینه به ازای هر عمل" CPC را یک گام جلوتر می برد و تنها در صورتی که کاربران اقدام خاصی مانند خرید انجام دهند ، به توسعه دهندگان پرداخت می کند. این احتمال وجود دارد که سود بیشتری نسبت به تنظیمات CPC و CPM داشته باشد. با این حال ، بزرگترین اشکال این است که وقتی یک تبلیغ برای هزاران کاربر نشان داده می شود ، برنامه نویسان هیچ گونه درآمد کسب نمی کنند.

 

CPI:

"هزینه به ازای نصب" هر بار که کاربر برنامه ای را نصب می کند ، پرداختی را به شما ارائه می دهد.

 

CPV:

"هزینه به ازای هر بازدید" مربوط به تبلیغات ویدیویی است. در بیشتر این توافق نامه ها پیش بینی شده است که کاربران بیشتر از همه ویدیوها را تماشا می کنند قبل از اینکه برنامه نویس واجد شرایط پرداخت باشد.

 

ابزارهای کسب درآمد برنامه

پس از دانستن نحوه درآمدزایی از برنامه ، باید به تبلیغ کنندگان متصل شوید. یک گزینه این است

Comments

Popular posts from this blog

AdColony

گزارش نشان می دهد که یک سوم کاربران پس از قفل شدن در برنامه ها ، برنامه ها را حذف می کنند