گزارش نشان می دهد که یک سوم کاربران پس از قفل شدن در برنامه ها ، برنامه ها را حذف می کنند

 

ForgeRock جلد دو گزارش جهانی خود را منتشر کرد ، "The New Normal - Living Life Online." در این تحقیق از 5000 مصرف کننده نظرسنجی شده است تا اولویت های مصرف کننده را در مورد تجربیات آنلاین ، از جمله نحوه ورود به سیستم و ویژگی های برنامه ، بیشتر بدانند. این گزارش همچنین مواردی را که سازمان هایی که در ارائه تجربیات دیجیتالی کوتاهی می کنند ، به خطر می اندازد.

 

ForgeRock از انتشار جلد دو گزارش جهانی خود ، "The New Normal - Living Life Online" خبر داد. این مطالعه از 5000 مصرف کننده در سراسر ایالات متحده ، انگلستان ، آلمان ، استرالیا و سنگاپور نظر سنجی کرده است تا در مورد تجربه های آنلاین ، از جمله نحوه ورود به سیستم و ویژگی های برنامه برای آنها ، ترجیحات مصرف کنندگان را درک کنند. این گزارش همچنین مواردی را که سازمان هایی که در ارائه تجربیات دیجیتالی کوتاهی می کنند ، به خطر می اندازد.

 

یافته های کلیدی عبارتند از:

تقریباً نیمی از مصرف کنندگان (46٪) اظهار داشتند که اگر ثبت نام در طراحی اپلیکیشن اندرویدی که توسط توسعه دهنده ، توسعه یافته  مشکل باشد ، برای حساب جدید ثبت نام نمی کنند.

 

مصرف کنندگان در مورد تجربه های ضعیف دیجیتالی ، فیوز کوتاهی دارند ، اگر در ورود به سیستم مشکلی نداشته باشند ، 35٪ یک برنامه را لغو یا حذف می کنند ، در حالی که 32٪ گفتند که به یک سرویس یا برنامه رقابتی روی می آورند.

 

قفل شدن در حساب ها برای تقریباً سه چهارم (72٪) مصرف کنندگان نسبت به فراموش کردن ماسک خود در خانه (44٪) یا پیدا نکردن دستمال توالت در فروشگاه (51٪) ناامیدکننده تر است.

 

در سطح جهانی ، مصرف کنندگان از گذرواژه ها و نام های کاربری سنتی دور می شوند و گزینه های بدون رمز عبور مانند بیومتریک یا احراز هویت چند عاملی (MFA) را برای ورود به سیستم در صورت وجود (57٪) ترجیح می دهند.

 

مصرف کنندگان گفتند که جلوگیری از فروش مجدد داده های آنها به اشخاص ثالث در اولویت اصلی هنگام بررسی ویژگی های برنامه است (70٪).

بن گودمن ، SVP تجارت جهانی و توسعه شرکت ها ، گفت: "با توجه به اینکه مصرف کنندگان بیشتر زندگی خود را برای آینده قابل پیش بینی به صورت آنلاین ادامه می دهند ، ضروری است که سازمان ها نحوه ثبت نام ، ورود به سیستم و تعامل با برنامه ها و خدمات دیجیتال خود را برای مصرف کنندگان ساده کنند." جعل راک "هویت مشتری در قلب هر تجربه دیجیتالی است. با قرار دادن هویت در مرکز روابط دیجیتالی ، سازمان ها می توانند دسترسی بهتر و مطمئن تری را برای مصرف کنندگان فراهم کنند. "

 

بر اساس یافته های نظرسنجی ، مصرف کنندگان 65+ به طور کلی بالاترین امتیاز را برای تجربیات دیجیتال ارائه داده اند ، اما رضایت بخش آن ها از 18 تا 24 سال دشوارترین است. در سراسر جهان ، گروه سنی Gen Z به احتمال زیاد حساب خود را حذف می کنند (37٪) یا ارائه دهندگان خدمات (34٪) را تغییر دهند اگر تجربه ورود به سیستم دشوار باشد. این نشان می دهد که سازمان هایی که تجربه ورود به سیستم یکپارچه را ارائه نمی دهند ، می توانند اعتبار برند خود را با این خریداران جوان برای سالهای آینده خدشه دار کنند.

 

یافته های کامل گزارش را می توان در اینجا یافت ، از جمله بینش منطقه ای ویژه ایالات متحده ، انگلیس ، آلمان ، استرالیا و سنگاپور.

 

این گزارش دومین قسط ارزیابی چگونگی تغییر رفتارهای مصرف کننده در نحوه تغییر و فعالیتهای دیجیتالی آنها از زمان ابتلا به بیماری همه گیر است. جلد یک در اینجا موجود است.

 

این مطالعه 5000 مصرف کننده از ایالات متحده ، انگلستان ، آلمان ، استرالیا و سنگاپور را برای ترجیح و تجربه استفاده از برنامه ها و حساب های آنلاین مورد بررسی قرار داد ، زیرا این امر مربوط به تنظیمات پیش از همه گیری است. استفاده از برنامه و حساب آنلاین در هفت دسته مورد بررسی قرار گرفت: آموزش ، خرده فروشی ، مواد غذایی ، سرگرمی ، مالی ، بهداشت و درمان و دولت.

 

مشترک شدن در مجله برنامه توسعه دهنده

 

با پرداخت ماهیانه 5.99 دلار مشترک مجله App Developer Magazine شوید و از همه این امتیازات بهره مند شوید.

 

اعضای عضو می شوند

- محتوای اختصاصی از رهبران صنعت

- مقالات پرسش و پاسخ رهبران صنعت

- نکات و ترفندهایی از موفق ترین توسعه دهندگان هفتگی

- شماره های ماهانه ، از جمله همه بیش از 90+ نسخه پشتیبان از سال 2012

- تخفیف رویداد و ثبت نام زود هنگام پرنده

- از بینندگان برتر در فروشگاه app بینش کسب کنید

- بیاموزید از چه ابزاری استفاده کنید ، از چه SDK استفاده کنید و موارد دیگر

Comments

Popular posts from this blog

AdColony