AdColony

 

خودتان همه تبلیغات خود را بفروشید ، اما یافتن مشتری و بستن قرارداد بسیار وقت گیر است. به همین دلیل محبوب ترین راه حل استفاده از شبکه تبلیغاتی است. در زیر دو مورد از محبوب ترین خدمات توضیح داده شده است.

 

Admob یک شبکه تبلیغاتی و روشی برای مدیریت همه تبلیغات در برنامه شما است. یکی از مفیدترین خدماتی که ارائه می دهد ، میانجیگری تبلیغات است. به شما امکان می دهد چندین شبکه تبلیغاتی را به یک حساب متصل کنید و به طور خودکار سودآورترین تبلیغات را به کاربران خود نشان دهید. همچنین تجزیه و تحلیل جامعی را ارائه می دهد تا بتوانید عملکرد تبلیغات و سایر استراتژی های کسب درآمد را مشاهده کنید.

 

AdColony

ادکلنی

 

یکی از بزرگترین  شبکه های تبلیغاتی و سیستم عامل های کسب درآمد در جهان ، AdColony مجموعه کاملی از ابزارها را برای کمک به توسعه دهندگان برای قرار دادن تبلیغات در برنامه های خود و نظارت بر عملکرد آنها ارائه می دهد. این به طور خاص در ترکیب یکپارچه تبلیغات ویدیویی در برنامه ها بسیار عالی است.

 

نحوه شروع به کار با درآمدزایی برنامه

بهترین راه برای کسب درآمد شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل با یک برنامه ساختن یکی است که کاربران شما آنقدر دوست دارند و می خواهند آن را با همه کسانی که می شناسند به اشتراک بگذارند. هرچه برنامه شما بیشتر مورد توجه مخاطبان مورد نظر قرار گیرد ، جذب تبلیغات به سمت آن راحت تر خواهد بود.

 

همچنین باید در مورد اشکالات کسب درآمد بیش از حد مراقب باشید. اگرچه داشتن تعداد زیادی خرید درون برنامه ای و دربردارنده انواع تبلیغات می تواند وسوسه انگیز باشد ، اما تجربه کاربر را در نظر بگیرید. بسیاری از تبلیغات می تواند باعث دردناک شدن استفاده از یک برنامه شود که نتیجه آن رها کردن افراد از آن است. برای خوشحال نگه داشتن کاربران و تبلیغ کنندگان خود باید تعادل مناسبی پیدا کنید.

 

در ابتدای این مقاله هنگام مقایسه درآمد حاصل از فروشگاه برنامه اپل و فروشگاه Google Play تفاوت عمده ای مشاهده شد. مشتریان اپل با اختلاف قابل توجهی از مشتریان گوگل خرج می کنند. این بدان معنا نیست که باید از ساختن برنامه ها برای Android خودداری کنید (آنها می توانند سودآور هم باشند) ، اما اگر بودجه محدودی دارید ، باید بیشتر آن را به توسعه اپل اختصاص دهید.

 

درآمدزایی برنامه با برنامه های نهنگ آبی شروع می شود

Blue Whale Apps یک شرکت توسعه خدمات کامل است که به سازمان ها کمک می کند یادگیری ماشین ، یکپارچه سازی اینترنت اشیا ، واقعیت افزوده و سایر راه حل های سفارشی را به پیشنهادات خود اضافه کنند.

 

برای توسعه برنامه موبایل با ما تماس بگیرید

 

تیم ما می تواند تمام بخشهای فرآیند توسعه را از نظر بازبینی در جایی که اکنون هستید گرفته تا تهیه و اجرای برنامه ای برای مکان مورد نظر خود ، مدیریت کند. ما در توسعه پایان به پایان برای مشاغل و موسسات دولتی Fortune 1000 تخصص داریم ، از جمله مشاوره ، مارک تجاری ، طراحی UX و کد دست ساز.

 

امروز با برنامه های نهنگ آبی تماس بگیرید تا بحث کنید که چگونه می توانید درآمد برنامه خود را به حداکثر برسانید.

 

تیم با استعداد طراحان و توسعه دهندگان ما یک برنامه کلاس جهانی برای تجارت شما ایجاد می کنند.

Comments

Popular posts from this blog

گزارش نشان می دهد که یک سوم کاربران پس از قفل شدن در برنامه ها ، برنامه ها را حذف می کنند