5 گرایش که آینده برنامه های تلفن همراه را شکل می دهد

 

بازاریابان برنامه به دنبال خرید کاربران جدید با دشمن خطرناکی روبرو هستند: اصطکاک. در این بخش مهمان ، جان هادسون ، معاون موفقیت مشتری در Digital Turbine ، در مورد اینکه چگونه اصطکاک ذهنی و جسمی می تواند بر مبارزات UA تأثیر منفی بگذارد و 5 روند که آینده برنامه های تلفن همراه را شکل می دهد ، بحث می کند.

 

COVID قوانین کمپین های جذب کاربر را برای شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل برنامه بازنویسی کرده است. این برنامه دسته بندی خاصی از برنامه ها را مورد علاقه قرار داده است ، که باعث افزایش چشمگیر استفاده از تلفن همراه و نصب میزان صدا می شود. بازاریابان برنامه باید ضربان قلب خود را متمرکز کنند ، ترکیب بازاریابی خود را بهینه کنند و با چند پست راهنما در دسترس آنها به نوسانات پاسخ دهند. نوسانات در سال 2021 از بین نخواهد رفت و بازاریابان برنامه نمی توانند مبارزات برنامه های خود را غبارروبی کنند و از همان جایی که در سه ماهه اول امسال متوقف شده بودند ، انتخاب کنند. با ورود به سال آینده ، پنج روند را می بینیم که برای اطمینان از موفقیت کمپین های UA باید آنها را در نظر بگیرند.

 

  شماره 1: کشف برنامه روی استروئیدها

کشف برنامه به طور کامل در سال 2021 منفجر خواهد شد که ناشی از طوفان کامل تقاضای دستگاه های 5G است ، تمایل صاحب تلفن جدید برای فریب تلفن های خود با برنامه های جدید و فاکتور ضعیف خود دستگاه های 5G ، که باعث می شود مصرف کنندگان در یک شکار یک کلاس کاملاً جدید از برنامه ها باشید.

 





پس از هیاهوی زیاد که با تاخیر همراه بود ، فروش دستگاه های 5G در واقع در سال 2021 آغاز خواهد شد ، برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند تا 100 میلیون دستگاه در سراسر جهان حمل شود. بسیاری از مردم امسال خرید دستگاه های جدید را به تعویق انداخته و آماده به روز رسانی به جدیدترین و جدیدترین دستگاه ها هستند.

 

چگونه دستگاه های جدید بر کشف برنامه تأثیر می گذارند؟ تحقیقات نشان می دهد دارندگان دستگاه های جدید مشتاق نصب برنامه های جدید هستند ، پدیده ای که ما از آن به عنوان "برنامه-آلنچ" یاد می کنیم. در سه ماه اول به دست آوردن دستگاه ، مصرف کنندگان حدود 10 برنامه را نصب می کنند - 3 برابر بیشتر از کسانی که تلفن هایشان برای یک سال یا بیشتر بوده است. علاوه بر این ، با 5G سرعت بالاتر و پشتیبانی از تصاویر و فیلم های با وضوح بالاتر ، مصرف کنندگان در جستجوی برنامه های جدید هستند که به آنها امکان می دهد از این پیشرفت ها استفاده کنند.

 

شماره 2: تقاضا در تقاضای بزرگ باقی می ماند

طعم شیرین شام و مواد غذایی - که به راحتی سفارش داده می شود و مستقیماً به درب خانه ما تحویل می شود - به سختی از دهان خارج می شود. برنامه های درخواستی به دلیل  ، زمانی که خرید از راه دور اجتماعی ، پرداخت بدون تماس و سفارش بدون اصطکاک ، دستورالعمل پزشکان بود ، سر به فلک کشید. این قفل ها ، مصرف کنندگان را مجبور به شکل گیری عادات جدید خرید می کند و با از بین رفتن COVID ، این رفتارها تغییر نمی کند. پس از همه ، اگر مصرف کنندگان می توانند هر آنچه را که لازم دارند از یک برنامه سفارش دهند ، چرا با تمام اصطکاک های سوار شدن در ماشین ، مبارزه با ترافیک و انتظار برای پرداخت در یک ثبت نام مقابله کنید؟ برنامه های درخواستی - مواد غذایی ، داروها ، رستوران ها - مدت ها پس از بازگشت کنسرت های حضوری و تعطیلات آخر هفته بهار به تقاضای بزرگ ادامه خواهند داد.

 

شماره 3: سودهای ارگانیک در سودهای آزاد

کشف و استفاده از برنامه در حین قفل افزایش یافت ، اما این رفتار را در COVID سنجاق نکنید - افراد هر وقت یک دقیقه وقت بگذارند از قبل تلفن های خود را برمی داشتند. همه گیری به سادگی آن را تسریع کرد.

 

نصب برنامه های ارگانیک و برنامه های پولی قطعاً در طی همه گیر شدن زیاد است. مصرف کنندگان در سراسر جهان در نیمه اول سال 2020 حدود 4 میلیارد برنامه نصب کردند. بدون شک آنها تمام وقت خالی خود را که با مسافرت در محل کار یا مدرسه یا شرکت در فعالیت های شخصی به دست می آوردند ، پر می کردند. نصب های ارگانیک و پولی به ترتیب 21 و 15 درصد افزایش داشتند و این نشان می دهد که وقتی افراد وقت آزاد بیشتری دارند ، راه اصلی برای پر کردن آن برنامه های موجود در دستگاهشان است.

 

اما بگذارید روشن باشیم ، این نتیجه COVID نیست. بلکه این ادامه رفتاری است که طی سه سال گذشته دیده ایم - بیشتر اوقات ، افراد تلفن های خود را بدون داشتن برنامه خاصی در ذهن خود برمی دارند. چرا؟ آنها به دنبال حواس پرتی لحظه ای هستند. مطمئناً ، بیماری همه گیر میزان وقت آزاد مصرف کنندگان را برای کشتن افزایش می دهد ، این باعث ایجاد رفتار "تقویتی" نمی شود ، که شایان ذکر است ، تأثیر زیادی بر فرصت های UA دارد. به جلو ، بازاریابان برنامه باید توانایی خود را برای دستیابی و درگیر کردن کاربران در آن لحظات کم سرعت تقویت کنند.

 

 

مجله توسعه دهنده برنامه سودهای آلی در وقت آزاد

شماره 4: روند نصب به زوال ادامه خواهد یافت

اگرچه ممکن است تعداد نصب برنامه ها افزایش یابد ، تعداد افرادی که برای نصب برنامه های جدید زحمت می کشند همچنان کاهش می یابد و مقیاس گذاری پایگاه های خود را برای بازاریابان چالش آورتر می کند. این روندی است که comScore کشف کرد و اکنون چندین سال است که آن را دنبال می کند. در سال 2017 ، این شرکت تحقیقاتی گزارش داد که 51٪ از دارندگان تلفن های هوشمند گفتند که برنامه نصب نمی کنند. دو سال بعد عظیم 67٪ از پاسخ دهندگان همین حرف را زدند.

 

در حالی که COVID-19 برای بازاریابان برنامه ها یک مزیت محسوب می شود ، زمانی فرا می رسد که همه گیری تمام می شود و بازاریابان باید راه های دیگری برای جذب کاربران پیدا کنند. بدون شک ، بازاریابان فعالیت های UA خود را بیشتر به منبع o متمرکز می کنند

بیشترین تعداد نصب برنامه: مالکیت دستگاه جدید.

 

شماره 5: آزادی از اصطکاک

سال گذشته انتظارات مصرف کننده از تلفن هایش را تغییر داده است ، که به نظر او اکنون دستگاه های روزافزون برای راحتی ، سرگرمی و کاربرد است. کمپین های UA که متناسب با انتظار آنها از تجارب بدون اصطکاک نیست ، دست و پا می زنند. در سال 2021 ، بازاریابان برنامه های هوشمند می توانند با در نظر گرفتن مواردی مانند تبلیغات قابل پخش و تبلیغات فوری در کمپین های UA خود ، دید جدید مشتری را نسبت به تلفن های خود ایجاد کنند (عملکرد هر دو در دستگاه های 5G بهتر خواهد بود). این تاکتیک ها به کاربران امکان می دهد تا بدون ایجاد مزاحمت در تجارب فعلی خود ، یک برنامه رانندگی را امتحان کنند یا یک مارک تجاری را جستجو کنند و در نهایت ممکن است باعث شود آنها در ارتباط با تبلیغات بازتر باشند زیرا این کار باعث ایجاد یک اصطکاک در زندگی آنها نمی شود.

 

این محتوا توسط نویسنده مهمان یا حامی مالی امکان پذیر شده است. نوشته نشده و لزوماً نظرات تحریریه مجله App Developer Magazine را منعکس نمی کند.

مشترک شدن در مجله برنامه توسعه دهنده

 

با پرداخت ماهیانه 5.99 دلار مشترک مجله App Developer Magazine شوید و از همه این امتیازات بهره مند شوید.

 

اعضای عضو می شوند

- محتوای اختصاصی از رهبران صنعت

- مقالات پرسش و پاسخ رهبران صنعت

- نکات و ترفندهایی از موفق ترین توسعه دهندگان هفتگی

- شماره های ماهانه ، از جمله همه بیش از 90+ نسخه پشتیبان از سال 2012

- تخفیف رویداد و ثبت نام زود هنگام پرنده

- از بینندگان برتر در فروشگاه app بینش کسب کنید

- بیاموزید از چه ابزاری استفاده کنید ، از چه SDK استفاده کنید و موارد دیگر

Comments

Popular posts from this blog

AdColony

گزارش نشان می دهد که یک سوم کاربران پس از قفل شدن در برنامه ها ، برنامه ها را حذف می کنند