برنامه Apple Watch از Trainerize مربی را به مچ دست شما می آورد



Freeman Lightner Freeman Lightner در برنامه ها جمعه ، 11 سپتامبر 2020

مشاغل تناسب اندام و مربیان شخصی اکنون می توانند مربیگری را مستقیماً به مچ دست مشتری خود برسانند ، و با استفاده از برنامه Apple Watch از Trainerize ، روش استفاده از پوشیدنی ها را در روال سلامتی و سلامتی شخصی تغییر می دهند.


از بدو تأسیس ،  Trainerize شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل است که با برنامه های خود  مأموریت دارد تا تناسب اندام را در دسترس قرار دهد - و با برنامه Apple Watch که به تازگی منتشر شده است ، آنها به مرحله جدیدی از قابلیت دسترسی رسیده اند. مشاغل تناسب اندام و مربیان شخصی هم اکنون می توانند مربیگری را مستقیماً به مچ دست مشتری خود برسانند و روش استفاده از پوشیدنی ها را در برنامه های سلامتی و سلامتی شخصی تغییر دهند.


Trainerize از طریق برنامه تلفن همراه خود ، همیشه آموزش های شخصی راحت ، ارتباطی و در حال حرکت را برای کاربران در سراسر جهان ارائه داده است. اکنون ، با راه اندازی برنامه Apple Watch که توسط Trainerize ارائه می شود ، کاربران iOS می توانند از طریق ردیابی و مربیگری تناسب اندام پوشیدنی ، به مرحله بعدی آزادی و راحتی برسند.


برنامه Apple Watch با پشتیبانی Trainerize از تناسب اندام ، تغذیه و مربیگری عادت استفاده می کند تا رویکردی 360 درجه را برای سلامتی و سلامتی فراهم کند - همه اینها بدون استفاده از دست بدون درز ، 24/7 ساعت از مچ دست کاربر است.


مدیر عامل شرکت شراد موهان می گوید: "ما در حال پیشرفت بزرگی هستیم که از آنچه انجام شده است و به آینده تناسب اندام دیجیتال رسیده ایم." "این دیگر فقط ردیابی از مچ نیست ، بلکه ایجاد یک تجربه آموزش یکپارچه است - اتصال کامل لباس های پوشیدنی ، سلامتی جامع و آموزش آنلاین که برای یکپارچه سازی در زندگی روزمره طراحی شده است. با استفاده از برنامه WatchOS ، ما بیش از 150،000 مربی را با استفاده از Trainerize توانمند می کنیم تا مشتریان خود را درگیر و انگیزه دهیم و انتخاب های سالم را هر روز تحریک کنیم. "


علاوه بر باز کردن درها برای رسیدن به درجه حرارت 360 درجه از مچ ، اپل واچ برنامه طراحی شده توسط Trainerize همچنین به مربیان اجازه می دهد تا به داده های قدرتمند مشتری دسترسی پیدا کنند.


آمار فعالیت - از جمله مدت زمان ، مسافت ، ضربان قلب متوسط ، کالری سوزانده شده و موارد دیگر - به طور خودکار در طول تمرینات یا جلسات کاردیو ردیابی می شود ، و مربیان می توانند از طریق برنامه Apple Health که مراحل ، خواب ، کالری سوزانده شده ، لاغر را همگام سازی می کند ، عمیقاً به عملکرد مشتری فرو روند. توده بدن ، فشار خون و ضربان قلب در حالت استراحت برای آموزش. این سطح از ردیابی یکپارچه و سازگار ، مربیان را قادر می سازد تا تصمیمات مربیگری مبتنی بر داده را اتخاذ کنند ، در نتیجه آموزش موثرتر و شخصی سازی بهتری برای مشتریان ایجاد می شود.


راه اندازی اپلیکیشن Apple Watch کاملاً Trainerize را به عنوان یک راننده در روند بیشتر نسبت به دستگاه های پوشیدنی و سیستم عامل های دیجیتال متصل ثابت می کند.


با توجه به اینکه Trainerize دو برابر تناسب اندام متصل و آموزش آنلاین را متمرکز کرده و اپل بر روی عناصر بهداشتی بومی برای به روزرسانی های آینده Apple Watch تمرکز دارد ، هم افزایی روشنی بین سازمان ها ، مأموریت های آنها و آینده صنعت فناوری تناسب اندام وجود دارد. برنامه جدید Apple Watch که توسط Trainerize طراحی شده است ، همه قطعات را گرد هم آورده و به مربیان Trainerize قدرت می دهد تا اکوسیستم تناسب اندام اپل را به اوج جدیدی برسانند.


برای مشاغل تناسب اندام و مربیان ، برنامه جدید Trainerize WatchOS دنیایی از تجارب مربیگری بسیار شخصی را فراهم می کند. تعامل قوی تر بین مشتری و مربیان ، داده ها و بینش بهتر و تأثیر هر دقیقه بر رفتار کاربر ، کل تجربه سلامتی را افزایش می دهد.


این فقط شروع تحولات WatchOS در Trainerize است - به روزرسانی های مداوم در طول سال 2020 و تا سال 2021 برنامه ریزی شده است.


مشترک شدن در مجله برنامه توسعه دهنده


با پرداخت ماهیانه 5.99 دلار مشترک مجله App Developer Magazine شوید و از همه این امتیازات بهره مند شوید.


اعضای عضو می شوند

- محتوای اختصاصی از رهبران صنعت

- مقالات پرسش و پاسخ رهبران صنعت

- نکات و ترفندهایی از موفق ترین توسعه دهندگان هفتگی

- شماره های ماهانه ، از جمله بیش از 90+ نسخه پشتیبان از سال 2012

- تخفیف رویداد و ثبت نام زود هنگام پرنده

- از بینندگان برتر در فروشگاه app بینش کسب کنید

- بیاموزید از چه ابزاری استفاده کنید ، از چه SDK استفاده کنید و موارد دیگر


Comments

Popular posts from this blog

AdColony

گزارش نشان می دهد که یک سوم کاربران پس از قفل شدن در برنامه ها ، برنامه ها را حذف می کنند