روندهای جدید در توسعه برنامه های تلفن همراه چیست؟

 با رشد روزافزون دیجیتال سازی در بازار جهانی ، چیزی که مدتی است تغییر نکرده ظهور برنامه های تلفن همراه است. امروزه افراد برای هر نیاز ، چه برای سفارش غذا ، مطالعه کتاب یا حتی رزرو مشاوره با پزشک ، برنامه های تلفن همراه دارند. در واقع ، Statista پیش بینی می کند که تا سال 2013 ، صنعت اپلیکیشن موبایل شاهد درآمد عظیم 935.2 میلیارد دلار باشد.



از این رو ، مطمئناً جدیدترین روند توسعه برنامه های تلفن همراه کمک زیادی به سودآوری و پیشرفت بخش می کند. اما ، آینده توسعه برنامه های تلفن همراه چه خواهد بود؟


آیا روند فعلی صنعت برنامه های تلفن همراه همچنان به تغییر بخش توسعه برنامه ها ادامه می دهد یا برخی از روندهای توسعه برنامه های جدید تلفن همراه جایگزین روندهای موجود برای رشد بیشتر می شوند؟ بیایید پاسخ همه این سوالات را در وبلاگ خود پیدا کنیم!


روندهای جدید در توسعه برنامه های تلفن همراه چیست؟

در اینجا پنج روند برتر جدید در زمینه توسعه برنامه های تلفن همراه آورده شده است که قرار است انقلابی در بخش توسعه برنامه ها در سال 2021 ایجاد کند.


1. ظهور چت بات های گفتگو

اولین و مهمترین روند صنعت برنامه های موبایل یک گپ بات مکالمه ای است. نه ، همه شما ممکن است در مورد chatbots ، یک نرم افزار قوی هوش مصنوعی که عملیات خدمات مشتری را خودکار می کند ، شنیده باشید. ربات های گفتگوی اینترنتی با الگوریتم های هوشمند AI به درخواستهای کاربر شما از طریق نامه یا پیام رسان پاسخ می دهند. با این حال ، آنها همیشه از ارتباط انسانی مورد نیاز برای ایجاد خدمات مشتری کاملاً خودکار و مستقل از انسان بی بهره بودند. اینجاست که ربات های مکالمه بازی می کنند!


یک راه حل مصنوعی مکالمه سفارشی رفتار انسان را به کارآمدترین روش درک و تقلید می کند. بدین معنی که کاربران می توانند بدون هیچ گونه نظارت انسانی ، پاسخ های عملی و شخصی تری به سوالات خود دریافت کنند. علاوه بر این ، استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین نیز باعث می شود که با هر بار استفاده قابل اعتماد تر و موثرتر باشد.


با توجه به این قابلیت های شگفت انگیز ، ربات های مکالمه امروزه به یک روند موفق در توسعه برنامه های موبایل تبدیل شده اند.


2. توسعه برنامه کم / بدون کد

یکی دیگر از روندهای قابل توجه و قابل اعتماد در توسعه برنامه های تلفن همراه ، توسعه برنامه های کم کد / بدون کد است. بله ، درست خواندید!


با پیشرفت در عصر تکنولوژی ، بازار توسعه برنامه ها فوق العاده افزایش یافت. با این وجود ، نیاز به نوشتن صدها و هزاران خط کد به گذشته تبدیل شده است. امروزه افراد به جای نوشتن کدهای عظیم ، از بسیاری از رابط کاربری و پیکربندی های پیشرفته گرافیکی پیشرفته برای توسعه یک برنامه موبایل روان و غنی از ویژگی استفاده می کنند.


روند صنعت برنامه های تلفن همراه Thisthis بخش عمده ای از بخش توسعه برنامه ها را متحول کرده است. از نمونه سازی سریع گرفته تا بخش توسعه و حتی آزمایش. نه تنها این ، بلکه به دلیل درگیری کم توسعه دهندگان ، هزینه توسعه برنامه نیز کاهش یافته است.


از این رو ، با توسعه سریع ، کاهش هزینه و قابلیت های مقیاس پذیر ، توسعه برنامه های کم کد / بدون کد به یک روند جهانی در توسعه برنامه های تلفن همراه تبدیل شد.


3. برنامه هایی برای دستگاه های پوشیدنی

طراحی و توسعه اپلیکیشن های اندرویدی پوشیدنی رشد چشمگیری در چند سال گذشته نشان داده است. طبق منابع معتبر ، تقریباً 24٪ از بزرگسالان در ایالات متحده آمریکا به تنهایی به برخی از انواع دیگر دستگاه های پوشیدنی در زندگی روزمره خود دسترسی دارند. از این رو ، رشد برنامه های پوشیدنی در سال 2021 قطعی است.


با وجود دستگاه هایی مانند ساعت های هوشمند ، سیستم های نظارت بر مراقبت های بهداشتی ، باندهای تناسب اندام و ردیاب ها ، بازار توسعه برنامه های پوشیدنی به طور چشمگیری رونق گرفته است. در حالی که رشد هنوز ثابت است ، سالهای آینده شاهد استفاده بسیار زیاد از برنامه های پوشیدنی خواهیم بود. راه اندازی WatchOS 6 قبلاً برنامه های پوشیدنی را آغاز کرده است و مطمئناً در سال های آینده شاهد این امر به عنوان سودآورترین روند توسعه برنامه های تلفن همراه خواهیم بود.


4. کیف پول موبایل

امروزه نمی توان نقش برنامه های تلفن همراه را در صنعت fintech انکار کرد ، خصوصاً پس از موفقیت چشمگیر کیف پول های موبایل. رشد در بانکداری دیجیتال و افزایش وضعیت همه گیر به سرعت رشد کیف پول های موبایل را در چند ماه گذشته تسهیل کرد.


امروزه مردم برای تأمین نیازهای پرداختی خود مجبور نیستند در صف های طولانی بانک ها یا دستگاه های برداشت وجه منتظر بمانند. کلیک بر روی کیف پول موبایل آنها برای انجام عملیاتی مانند انتقال پول ، پرداخت تلفن همراه ، NEFT و غیره کافی است. علاوه بر این ، این کیف پول های تلفن همراه حتی تخفیف های شگفت انگیز و امتیازات پاداش را به کاربران خود ارائه می دهند و مشتریان خود را افزایش می دهند.


امروزه برخی از برنامه های پیشرو کیف پول همراه PayPal ، GooglePay ، ApplePay ، Stripe ، AmazonPay و غیره هستند.


5. فناوری 5G

سرانجام ، ما 5G را به عنوان امیدوار کننده ترین روند توسعه برنامه تلفن همراه در نظر گرفته ایم. عرضه تلفن های هوشمند جدید 5G توسط شرکت های پیشرو موبایل ، از جمله سامسونگ ، رونق جدیدی در فناوری 5G را آغاز کرده است. به همین دلیل ، طبق منابع معتبر ، تلفن هوشمند 5G تا سال 2024 رشد سریع حدود 1478.7 میلیون نفری را شاهد خواهد بود.


این به معنای سرعت بهتر ، بارگذاری پیشرفته ، افزایش اتصال به شبکه و ظرفیت ترافیک به عنوان [برای سایر برنامه های تلفن همراه آینده] یک عوض خواهد بود. جدا از آن ، تست سریع و اضافه کردن یکپارچه از ویژگی های بدون همکاری


Comments

Popular posts from this blog

AdColony

گزارش نشان می دهد که یک سوم کاربران پس از قفل شدن در برنامه ها ، برنامه ها را حذف می کنند