چگونه Salesforce انتظارات را پشت سر گذاشت؟

 

 

گزینه هایی برای راه حلهای CRM در سطح شرکت در بازار کم نیستند ، اما Salesforce به یک دلیل ساده در صدر جدول است: جامع ترین آن است.

 

پلتفرم آن یک رابط فراهم می کند که تقریباً هر بخش در یک سازمان - از جمله فروش ، بازاریابی ، خدمات و تجارت - را به مشخصات فردی مشتری متصل می کند. این امکان ردیابی کامل سفر مشتری را امکان پذیر می کند ، و به Salesforce AI امکان می دهد اقدامات موثر در رفتار او را در هر مرحله پیش بینی و توصیه کند.

 

Salesforce از طریق خریدهای مکرر استارت آپ که بلافاصله به پیشنهادات آن اضافه می شود ، به سرعت گسترش یافته است. برخی از موارد اخیر شامل Tableau (یک شرکت تجسم داده) ، Mulesoft (یک پلت فرم یکپارچه سازی و API) و ClickSoftware (شرکتی متخصص در برنامه ریزی خودکار و بهینه سازی کارهای خدمات میدانی) است.

 

درآمد Salesforce از 2010 تا 2020

درآمد فروش

 

و درست مثل اکوسیستم های برنامه که از دستگاه های تلفن همراه اپل و گوگل پشتیبانی می کنند ، Salesforce یک جامعه توسعه دهنده پر رونق ایجاد کرده است که راه حل های سفارشی و کلی را برای مشاغل ایجاد می کند. این افراد وقتی شما نمی توانید یک ادغام از پیش ساخته شده در Salesforce را برای حل یک مشکل پیدا کنید ، به آنها نیاز دارید. در زیر ، چند دلیل پیدا خواهید کرد که توسعه دهندگان در جذب جریان Salesforce در گردش کار خود سریع عمل کرده اند.

 

AppExchange

Salesforce Digital 360 را با AppExchange گسترش دهید

 

اگر یک توسعه دهنده فاصله ای بین خدمات و ادغام های ارائه شده توسط Salesforce مشاهده کند ، می تواند برنامه ای ایجاد کند و آن را برای فروش در AppExchange قرار دهد. و دوباره ، دقیقاً مانند فروشگاه های برنامه اندروید و اپل ، می توانید نظرات مشتریان را برای هر برنامه مشاهده کنید. همچنین می توانید راهنمایی و نکاتی برای اتصال برنامه ها به حساب Salesforce خود ، همراه با توصیه هایی برای نحوه تنظیم همه موارد ، پیدا کنید.

 

AppExchange به توسعه دهندگان طراحی اپلیکیشن موبایل این امکان را می دهد تا با ارائه محصولات دیجیتالی خدمات تجاری خود را تکمیل کنند. این نه تنها منبع درآمد اضافی است ، بلکه با کاهش نیاز به راه حل های سفارشی قیمت های مشاغل را کاهش می دهد.

 

این همچنین شامل دسته های قابل فهم - مانند امور مالی ، بازاریابی ، تجزیه و تحلیل و خدمات به مشتریان - است که می تواند به جستجو در انواع برنامه های مورد نیاز شما کمک کند. حتی لیستی شخصی از برنامه ها وجود دارد که براساس روش هایی که قبلاً از Salesforce استفاده می کنید ، تولید می شوند.

 

Salesforce رعد و برق

روشنایی Salesforce

 

توسعه را می توان با استفاده از Salesforce Classic یا Salesforce Lightning انجام داد. تفاوت بزرگی که لایتنینگ به ارمغان می آورد یک رابط کشیدن و رها کردن است که مدیران می توانند از آن برای ایجاد و شخصی سازی برنامه ها استفاده کنند. این بدان معناست که همیشه به یک توسعه دهنده برای اضافه کردن جزئی یا ترکیب عملکردهای جدید در یک برنامه موجود در Salesforce ، که وقت آنها را برای کار در پروژه های بزرگتر توسعه آزاد می کند ، نیاز نیست. برعکس ، همچنین به سرعت بخشیدن به پروژه های بزرگتر توسعه کمک می کند زیرا بسیاری از کارهای کدگذاری استاندارد شده اند.

 

به نظر یک مدیر ، Salesforce Lightning ممکن است یک رابط کاربری ساده باشد ، اما در زیر آن یک چارچوب کامل برای توسعه است. این امر باعث می شود که توسعه دهندگان راحت تر بتوانند کدگذاری و یکپارچه سازی پیچیده را مستقیماً به رابط کاربری و بدون نیاز به خدمات اضافی که ممکن است باعث اشکال یا تأخیر در اتصال شود ، به رابط کاربر متصل کنند.

 

Salesforce Lightning همچنین پیوندی را برای پیاده سازی هوش مصنوعی اینشتین فراهم می کند ، که می تواند برنامه هایی را اجرا کند که قابلیت شناسایی تصویر و پردازش زبان طبیعی را دارند. از آنجا که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در اکثر جریانهای کاری مدرن گنجانده شده است ، Lightning پیاده سازی راه حل های AI را برای توسعه دهندگان بسیار آسان می کند.

 

Avnet App ساخته شده توسط برنامه های نهنگ آبی

 

ادغام های MuleSoft

با استفاده از این ابزار ، توسعه دهندگان می توانند برنامه ها ، داده ها و دستگاه ها را از طریق یک رابط واحد متصل کنند. اکثر سیستم های محبوب ERP ، سیستم های اصلی و SaaS از قبل دارای یکپارچه سازی هایی هستند که می توانند فقط با چند کلیک پیاده سازی شوند و دیگر نیازی به راه حل های پیچیده کدگذاری نیستند. پیش از این ، توسعه دهندگان مجبور بودند بسیاری از این راه حل ها را برای هر مشتری و پروژه دوباره ایجاد کنند ، اما دیگر دلیلی برای ادامه اختراع چرخ وجود ندارد. یک بار دیگر ، نتیجه مشتری کاهش زمان توسعه ، اشکال کمتر و به روزرسانی خودکار قابل اعتماد است.

 

برنامه نویسان همچنین می توانند از این گردش کارها API ایجاد کنند تا با تیم های دیگر شما به اشتراک بگذارند ، سپس آنها می توانند آنها را با سرویس هایی که استفاده می کنند بدون نیاز به توسعه دهنده پیاده سازی کنند. علاوه بر سرعت واکنش تیم شما به فرصت های جدید ، در مورد سرعت گسترش سازمان های جدید در بخش های مختلف ، تغییر چشمگیری خواهید دید.

 

وقتی API های شما کامل شد ، MuleSoft می تواند در فضای ابری ، بر اساس پیش فرض یا با نصب ترکیبی اجرا شود. همچنین می توان چندین لایه امنیتی از جمله داده های رمزگذاری شده و دروازه های لبه را اضافه کرد. و از آنجا که همه چیز از طریق یک رابط قابل مدیریت است ، پیگیری کلیه دارایی های خود در یک مکان آسان است.

 

10 بهترین CRM

 

برنامه های نهنگ آبی چگونه می توانند به شما کمک کنند

برنامه های نهنگ آبی تجربه زیادی در ایجاد دارد برنامه های Salesforce که دارای قابلیت های هوش مصنوعی هستند و با برنامه های موبایل و دسک تاپ ادغام می شوند.

 

تیم ما می تواند تمام بخشهای فرآیند توسعه را از نظر بازبینی در جایی که اکنون هستید گرفته تا تهیه و اجرای برنامه ای برای مکان مورد نظر خود ، مدیریت کند. ما در توسعه پایان به پایان برای مشاغل و موسسات دولتی Fortune 1000 تخصص داریم ، از جمله مشاوره ، مارک تجاری ، طراحی UX و کد دست ساز.

 

پروژه های اخیر شامل برنامه هایی در زمینه بهداشت و درمان ، فناوری ، خدمات عمومی ، سرگرمی ، خرده فروشی ، محصولات مصرفی و صنایع خودروسازی است. و سال گذشته ، برنامه های نهنگ آبی توسط AppFutura ، Clutch و Good Firms در سال 2019 به عنوان # 1 توسعه دهندگان برنامه تلفن همراه انتخاب شد.

 

امروز با نهنگ آبی تماس بگیرید تا درباره اینکه چگونه می توانید گردش کار Salesforce خود را برای دستیابی به اهداف سازمان خود تنظیم کنید ، بحث کنید.

Comments

Popular posts from this blog

AdColony

گزارش نشان می دهد که یک سوم کاربران پس از قفل شدن در برنامه ها ، برنامه ها را حذف می کنند