پیش بینی تجربه کاربر برای سال 2021

پیش بینی تجربه کاربر برای سال 2021


AppDynamics CTO Ty Amell پیش بینی تجربه کاربر یکپارچه را برای سال 2021 ، تأکید جدید بر مشاهده ، و اینکه چگونه فن آوران می توانند نتایج مهم تجارت را در سال 2021 بیش از هر زمان دیگر تحت تأثیر قرار دهند ، بحث می کند.

 

سال 2021 سالی خواهد بود که تکنسین ها بیش از هر زمان دیگری می توانند نتایج مهم تجاری را تحت تأثیر قرار دهند. تأكیدی كه همه گیر COVID-19 بر نیاز به تجارب بی عیب و نقص دیجیتال داشته است ، تأثیرات ماندگاری در سال 2021 خواهد داشت. سازمان ها در حال حاضر مزایای این توانایی را دارند كه تیم های IT خود را قادر به انجام خطرات محاسبه شده و رویكرد سریعتر و نوآورانه تر می كنند و ادامه خواهند داد برای سرمایه گذاری در آن تیم ها و راه حل ها در سال جدید.

 






پیش بینی تجربه کاربر یکپارچه برای سال 2021

برای پیمایش موفقیت آمیز این نیاز به یک تجربه کاربر یکپارچه دیجیتال ، کسب و کارها باید حفظ برنامه ها و فناوری های خود را نه فقط به عنوان یک پروژه یکبار مصرف ، بلکه به عنوان راه حل های مهم تجاری که به عنوان ستون فقرات برای ارائه تجربه ایده آل برای پایان کار است ، مشاهده کنند. کاربران عنصر دیگر این تأکید جدید بر تجربه کاربر در سال 2021 شامل تمرکز زیاد بر قابلیت مشاهده نه فقط در سطح برنامه ، بلکه فراتر از آن خواهد بود. برای مشاغلی که می خواهند در سال 2021 پیشرفت کنند ، با استفاده از قابلیت مشاهده شبکه در اقدامات نظارت موجود می توان اطمینان حاصل کرد که هیچ چیز مانع تجربه کاربر نمی شود ، خواه این یک ناهنجاری در یک برنامه باشد یا مسئله ای که از اینترنت ناشی می شود. این کاربران نهایی را قادر می سازد تا بهترین تجربه ممکن را داشته باشند زیرا تیم های فناوری اطلاعات قادرند مسائل را به طور مثر شناسایی و برطرف کنند.برای خواندن همچین مقالاتی از طریق لینک زیر اقدام کنید

 https://hoodadtech.com/

مشترک شدن در مجله برنامه توسعه دهنده

 

با پرداخت ماهیانه 5.99 دلار مشترک مجله App DeveloperMagazine شوید و از همه این امتیازات بهره مند شوید.

 

اعضای عضو می شوند

- محتوای اختصاصی از رهبران صنعت

- مقالات پرسش و پاسخ رهبران صنعت

- نکات و ترفندهایی از موفق ترین توسعه دهندگان هفتگی

- شماره های ماهانه ، از جمله همه بیش از 90+ نسخه پشتیبان از سال 2012

- تخفیف رویداد و ثبت نام زود هنگام پرنده

- از بینندگان برتر در فروشگاه app بینش کسب کنید

- بیاموزید از چه ابزاری استفاده کنید ، از چه SDK استفاده کنید و موارد دیگر 

Comments

Popular posts from this blog

AdColony

گزارش نشان می دهد که یک سوم کاربران پس از قفل شدن در برنامه ها ، برنامه ها را حذف می کنند