گزارش رشد برنامه تلفن همراه از Adjust منتشر شده است



بریتنی هاینزینگر بریتنی هاینزینگر در برنامه ها دوشنبه ، 12 آوریل 2021

27،418

Adjust دومین گزارش رشد برنامه تلفن همراه خود را منتشر کرده و رشد برنامه ها و روند برنامه ها را در سرتاسر جهان برجسته می کند.


Adjust با همکاری فیس بوک * دومین گزارش جهانی رشد برنامه موبایل خود را منتشر کرد. این نمودار با ترسیم روند رشد و ماندگاری برنامه ها در سال 2020 ، انعطاف پذیری فوق العاده اقتصاد برنامه را با قوی ترین رشد در APAC ، MENA و آمریکای جنوبی نشان می دهد. بازی سریع ترین رشد عمودی جهان است که توسط آرژانتین هدایت می شود ، در حالی که هند به عنوان سریعترین منطقه در بالای نمودار قرار دارد.


Adjust با استفاده از امتیاز رشد خود ، یک نقشه جهانی ایجاد کرد تا روند برنامه های تلفن همراه را در خارج از بازارهای بزرگ و بالغ برجسته کند - بازاریابان برنامه را نشان می دهد که بالاترین پتانسیل رشد را می توان یافت.


 


هند در بالای نمودار مجله برنامه توسعه دهنده قرار دارد

آندری کازاکوف ، مدیر ارشد عملیات Adjust ، گفت: "اکنون بیش از هر زمان دیگر ، بازاریاب های برای فروش طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل (تلفن همراه )به یک نقشه راه برای شناسایی دقیق کاربران مناسب ، فقط در مکان های مناسب ، دقیقاً در نقاط مناسب نیاز دارند." "داده ها را تنظیم کنید ، همراه با بینش فیس بوک در مورد تنظیمات و تنظیمات کاربر ، بازاریابان را قادر می سازد بالاترین ارزش کاربران خود را هدف قرار داده و حفظ کنند."


نکات برجسته عمودی و مناطق برجسته شامل موارد زیر است:

بازی ها در سطح جهانی برنده می شوند: به دنبال یافته های Adjust’s Mobile App Trends در سال گذشته ، بازی ها بالاترین رتبه عمودی را داشتند. این عمدتا به دلیل مدل های نوآورانه تجاری مانند بازی های فوق العاده گاه به گاه و فوری قابل پخش است که برای تعامل با مکانیک ساده و رضایت بخش طراحی شده اند.

 

آمریکای لاتین بر بازی مسلط است ، زیرا افزایش دسترسی و افزایش جمعیت شهری باعث توسعه سریع موبایل می شود. سه کشور از پنج کشور برتر بازی در آمریکای لاتین قرار دارند که آرژانتین پیشگام این بسته است. ویتنام ، برزیل ، چین و مکزیک پنج تیم برتر را جمع می کنند.

 

هند با سرعت بیشتری در حال رشد است ، و نفوذ تلفن همراه آن همیشه در حال افزایش است. آموزش سریعترین رشد عمودی اپلیکیشن است ، در حالی که سرگرمی یکی است که به عنوان یک بازار کاملاً رقابتی در پخش جریانی و ظهور رسانه های Over the Top (OTT) تماشا می کند.

 

سرگرمی به سرعت رشد کرده است و اشتراک ها روند تماشا هستند. طبق تحقیق انجام شده توسط Adjust ، با استفاده از داده های Apptopia ، تقریباً 80 درصد از 225 برنامه برتر در فروشگاه Google Play و تقریباً 50 درصد از 225 برنامه برتر در App Store ، مبتنی بر اشتراک هستند.

 

کره و ویتنام به عنوان دو بازار با رشد سریع در تجارت همراه اول در رتبه نخست جدول تجارت الکترونیکی قرار دارند. به ویژه برای ویتنام ، برنامه ها فضای گسترده ای برای رشد دارند که در بازارهای بکر و با مصرف کنندگان مشتاق ساخته می شوند. چین ، مصر و کلمبیا نیز در تجارت الکترونیک عملکرد خوبی دارند.

 


مجله توسعه دهنده برنامه ، نقشه رشد را تنظیم می کند

مجهز به این بینش ، بازاریاب ها می توانند در اطراف بازارهایی که می توانند با موفقیت برنامه های خود را رشد دهند ، یک استراتژی موثر طراحی کنند. از همه مهمتر ، آنها می توانند تجارب مشتری بیش از حد هدفمند و شخصی را ایجاد کنند.


"برنامه تلفن همراه واقعاً یک تجارت جهانی است. شروع آن به دلیل مانع کم برای ورود آسان است ، اما اگر بازار و کاربران را به خوبی درک نکنید شکست نیز آسان خواهد بود. " "داده ها و بینش در گزارش رشد برنامه تلفن همراه می تواند به تبلیغ دهندگان برنامه کمک کند تا استراتژی های جدید خود را برای ورود به بازار شناسایی کنند و تاکتیک های برنده را به طور موثر فعال کنند."


مشترک شدن در مجله برنامه توسعه دهنده


با پرداخت ماهیانه 5.99 دلار مشترک مجله App Developer Magazine شوید و از همه این امتیازات بهره مند شوید.


اعضای عضو می شوند

- محتوای اختصاصی از رهبران صنعت

- مقالات پرسش و پاسخ رهبران صنعت

- نکات و ترفندهایی از موفق ترین توسعه دهندگان هفتگی

- شماره های ماهانه ، از جمله همه بیش از 90+ نسخه پشتیبان از سال 2012

- تخفیف رویداد و ثبت نام زود هنگام پرنده

- از بینندگان برتر در فروشگاه app بینش کسب کنید

- بیاموزید از چه ابزاری استفاده کنید ، از چه SDK استفاده کنید و موارد دیگر


Comments

Popular posts from this blog

AdColony

گزارش نشان می دهد که یک سوم کاربران پس از قفل شدن در برنامه ها ، برنامه ها را حذف می کنند