Ryu Games رشد پلت فرم بازی های نقدی تلفن همراه را تسریع می کند


Ryu Games 2.3 میلیون دلار بودجه برای تسریع رشد پلتفرم بازی های تورنمنت نقدی همراه فراهم می کند.

 

Ryu Games از بسته شدن بودجه 2.3 میلیون دلاری از شرکت های Velo Partners ، Citta Ventures ، MGV Capital ، INP Capital ، Side Door Ventures و 500 استارت آپ خبر داد که به سوخت بیشتر رشد شرکت کمک خواهد کرد. از دیگر سرمایه گذاران با تخصص بازی های عمیق و بازی های نقدی می توان به جف باف ، رئیس سابق توسعه تجارت در FanDuel ، دیوید کرک ، دانشمند ارشد سابق NVIDIA و ریز ویرک ، سابقاً در تیم مingسس TapJoy اشاره کرد. از زمان راه اندازی SDK در اواخر سال 2020 ، این شرکت چندین همکاری با استودیوهای بازی سازی را اعلام کرده و دوازده بازی تورنمنت نقدی همراه و فروشگاه مروارید را برای بازیکنان راه اندازی کرده است تا از پول خود در بازی "مروارید" برای سرگرمی و جوایز سرگرم کننده استفاده کنند. ، مانند آواتارها و وسایل آرایشی داخل بازی. با این سرمایه اضافی ، Ryu به حرکت خود ادامه خواهد داد تا در بازار بازی های مسابقات نقدی در ایالات متحده به سرعت رشد کند.

 

بازیهای رقابتی تورنمنت نقدی ، که "esports" نیز نامیده می شود ، در سال 2020 بیش از 1.1 میلیارد دلار تخمین زده شد که 15.7 درصد بیشتر از 2019 است. در حالی که فرصت فوق العاده ای وجود دارد ، مقررات کاملاً مدیریت می شود تا در مسابقات نقدی ریو ایالات متحده SDK ، کنترل این مقررات را آسان کند ، توسعه دهندگان را قادر می سازد تا هر بازی موبایلی را به یک بازی مسابقات نقدی تبدیل کنند.

 

راس کراسنر ، مدیرعامل Ryu Games ، گفت: "مسابقات ورزشی با پول واقعی در بازی های موبایل در طی چند سال گذشته محبوبیت زیادی را پشت سر گذاشته است. ما می خواهیم این بازیکنان را از قابلیت های اجتماعی که گیمرها در سایر سیستم عامل ها انتظار دارند ، بیاوریم. این دور از بودجه به تیم ما و شرکای سازنده ما اجازه می دهد تا از طریق فهرست عناوین با دقت تنظیم شده ، پیروزی ما را در مسابقات نقدی به مخاطبان گسترده ای برسانند. "

 

جیم مائو ، شریک عمومی در Citta Capital گفت: "در چشم انداز بازی های نقدی که به سرعت در حال رشد است ، SDK Ryu با ارائه یک راه حل که توسعه دهندگان را قادر می سازد به طور یکپارچه و همراه با ویژگی های اجتماعی رو به رشد که بازیکنان بیشتری را هدایت می کنند ، به بازارهای سودآور پول نقد بپردازند ، برجسته است. نگهداری و خرج کردن. آنها فرصتی فوق العاده در پیش دارند تا تجارت خود را در ایالات متحده گسترش دهند و ما مشتاقانه منتظر همکاری با آنها در این سفر هستیم. "

 

ایوان هوف از شرکت Velo Partners گفت: "ما معتقدیم که بازی های تورنمنت نقدی در حال تبدیل شدن به یک گروه معتبر در بخش بازی ها است و در حال حاضر شاهد رشد چشمگیر بازیکنان هستیم. Ryu Games با پلت فرم ابتکاری و مقیاس پذیر خود در موقعیت منحصر به فردی قرار گرفته است تا یک قطعه مهم از این بازار را به خود اختصاص دهد. آنچه که ما به خصوص در مورد راس و تیم دوست داریم ، درک آنها از ویژگی های ذاتی اجتماعی بازی و رویکرد آنها به محصول است که در اطراف این پیشنهاد ساخته شده است. ما برای سفر پیش رو بسیار هیجان زده هستیم. "

 

پلت فرم مسابقات نقدی همراه Ryu دارای بازی های فوق العاده گاه به گاه و یکپارچه سازی ویژگی های اجتماعی عمیق ، از جمله چت درون بازی ، تاریخچه مسابقات دقیق ، جدول امتیازات و موارد دیگر است. بازیکنان می توانند برای بازی هایی مانند مروارید و پاداش نقدی برای انجام کارها ، مانند دعوت از دوستان ، پاداش کسب کنند. چالش ها و وظایف بازی در شبکه بازی های Ryu متفاوت است و جوایز نیز شامل موارد سفارشی سازی پخش کننده مانند پوسته مخصوص بازی و انیمیشن های برنده است.

 

از زمان آغاز به کار SDK خود در سپتامبر 2020 ، Ryu عناوین مختلف موبایل را در فروشگاه App منتشر کرده است ، از جمله بازی هایی مانند Bingo Boost ، Blackjack Boost و Hit 1000.این مقاله توسط پیشگامان فناوری هوداد ترجمه شده است.

Comments

Popular posts from this blog

AdColony

گزارش نشان می دهد که یک سوم کاربران پس از قفل شدن در برنامه ها ، برنامه ها را حذف می کنند